تعميرات تخصصي لوازم خانگي در منزل

تعمير تخصصي لوازم خانگي در محل - تعمير يخچال - تعمير لباسشويي - تعمير ظرفشويي

تعميرات تخصصي لوازم خانگي در منزل

۱ بازديد

در اين مطلب با انواع فعاليت هاي تعميرات تخصصي لوازم خانگي و برقي در شركت ديجي سرويس آشنا خواهيد شد كه اميدواريم با كمك ارائه خدمات اين شركت بتوانيد لوازم برقي و ساير لوازم خانگي را در منزل و بدون نقل مكان تعمير كنيد.

شركت ديجي سرويس از بهترين شركت هاي تعميرات تخصصي لوازم خانگي است كه داراي ۱۵ سال سابقه درخشان در اين حوزه مي باشد، اين شركت جهت رفاه حال هموطنان به ارائه خدمات جهت تعمير لوازم خانگي در محل و بدون نياز به جابجايي مي پردازد و از اين طريق با كاهش زمان و هزينه هاي تعمير و جابجايي طاقت فرسا مي تواند آرامش و آسايش را براي شما به ارمغان بياورد.

اين شركت براي ارائه خدمات خود از تكنسين هاي كار آزموده و مجرب استفاده مي كند همچنين براي تعميرات تخصصي لوازم خانگي كوچك كه در محل قابليت تعمير ندارند داراي كارگاه هاي مجهزي است. ارائه خدمات اين شركت با قطعات اصلي و ۶ ماه ضمانت گارانتي تعمير است، شركت ديجي سرويس براي تعميرات تخصصي لوازم خانگي به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات در شهر تهران، كرج و حومه است.

تعميرات تخصصي لوازم خانگي در منزل

جابجايي لوازم خانگي براي تعمير خيلي دشوار است و اگر لوازم خانگي شما خراب شده اند و نياز به تعميرات تخصصي دارند بهتر است براي تعمير آن ها از شركت هايي نظير شركت ديجي سرويس استفاده كنيد اين شركت به شما اين اطمينان را مي هد كه بتوانيد در هر ساعتي از شبانه روز لوازم خانگي خود را بدون جابجايي و نقل مكان تعمير كنيد. در ادامه انواع فعاليت هاي شركت ديجي سرويس براي تعميرات تخصصي لوازم خانگي در منزل را در اختيار شما همراهان عزيز و گرامي قرار مي دهيم.

تعمير لوازم برقي

انواع خدمات شركت ديجي سرويس

شركت ديجي سرويس نمايندگي تمامي برندهاي خارجي و ايراني معتبر مي باشد :

 تعمير وسايل برقي و خانگي

۱- تعميرات سايد باي سايد

براي تعمير سايد باي سايد بوش ديگر نيازي به حمل و جابجايي و تماس تلفني نداريد و مي توانيد براي ثبت درخواست خود روي دكمه ثبت درخواست كليك كنيد و درخواست تعمير را به صورت كاملا رايگان ثبت نماييد كه در صورت ثبت درخواست، كارشناسان به سرعت با شما تماس مي گيرند. شركت ديجي سرويس نمايندگي تعميرات سايد باي سايد بوش، سامسونگ ، ال جي ، ويرپول ، فريجيدر و … را با ضمانت نامه كتبي برعهده دارد.

تعمير يخچال سايد بايد سايد

۲- تعميرات يخچال فريزر

يكي از تخصصي ترين شركت ها براي تعمير يخچال فريزر در تهران شركت ديجي سرويس است كه اين شركت سال ها است به صورت علمي و تخصصي در زمينه تعميرات يخچال و فريزر فعاليت دارد. اين شركت همچنين داراي نمايندگي مجاز براي تعمير همه برندهاي يخچال فريزر است. تعمير يخچال فريزر در كمترين زمان توسط تعميركاران متخصصي اين شركت در محل انجام مي شود و ديگر نيازي به مراجعه حضوري و انتقال و جا به جايي يخچال فريزر خراب نيست.

تعميرات يخچال فريزر

۳- تعميرات ماشين لباسشويي

يكي از تخصصي ترين مراكز تعميرات ماشين لباسشويي در تهران و كرج و حومه ها شركت ديجي سرويس است، اين شركت سال ها است كه به صورت علمي و كاملا تخصصي در اين زمينه فعاليت مي كند. اين شركت در زمينه تعمير ماشين لباسشويي كاملا به روز است و نمايندگي مجاز تعميرات ماشين لباسشويي را بر عهده دارد.

تعمير ماشين لباسشويي

۴-  تعميرات ماشين ظرفشويي

ديجي سرويس سال هاست كه در زمينه تعميرات ماشين ظرفشويي به صورت تخصصي فعاليت دارد و از متخصص ترين تعميركاران در اين زمينه استفاده مي كند. اين شركت در زمينه تعمير ماشين ظرفشويي نيز داراي نمايندگي مجاز است و تعمير ماشين ظرفشويي را در كمترين زمان ممكن انجام مي دهد.

تعمير ماشين ظرفشويي

نحوه ثبت درخواست تعمير تخصصي لوازم خانگي در شركت ديجي سرويس

ابتدا با كمك فرم درخواست اطلاعات مربوط و لازم را ثبت كنيد تا كارشناسان براي بررسي دقيق و مشاوره و تعيين تكنسين مرتبط با دستگاه با شما تماس بگيرند سپس شركت تكنسين مربوطه به محل شما اعزام مي كند و تكنسين مربوطه بعد از تعيين كردن نوع تعمير و تهيه قطعات تعويضي لازم و تعيين كردن هزينه قطعات و خدمات نسبت به تعمير دستگاه مورد نظر شما اقدام مي كنند.

تعميرات تخصصي لوازم خانگي در ديجي سرويس

با توجه به عدم نياز به جابجايي لوازم و استفاده از تكنسين با تجربه براي تعميرات تخصصي لوازم خانگي هزينه هاي شما تا حدود زيادي كاهش پيدا مي كنند و ديگر نيازي به صرف هزينه اضافي بابت تعويض قطعه هاي سالم و … نخواهيد داشت و علاوه بر اين دستگاه ها تعمير شده و قطعاتي كه تعويض مي شوند در شركت ديجي سرويس به مدت ۶ ماه داراي گارانتي مي باشند. در صورت تمايل مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خدمات تخصصي شركت ديجي سرويس به سايت (www.DigiService724.ir) مراجعه كنيد.

اطلاعات تماس شركت 

آدرس : تهران – سعادت آباد – خيابان علامه جنوبي – كوچه ۲۶ شرقي ( شهيد حق طلب )‌ – پلاك ۱۴ – واحد ۲

تلفن تماس : ۸۸۵۶۴۳۵۰

وب سايت : www.digiservice724.ir

پست الكترونيكي : digiservice724@gmail.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.